lördag 5 december 2009

uppkåtade småtjejer till tomten

Kom på i natt varför jag blir så lack på RFSU som står bakom de där tomtarna som visar förföriska blickar samtidigt som de drar ner byxorna - reklamen för sexleksaker alltså. (Det är alltså inte apoteket som gör reklam utan RFSU som säljer sina leksaker på apoteket)
För min del var "tomten" en psykolog som först skulle hjälpa min familj, sedan lät mig bo hos honom och hans familj i "fosterhem".
Jag trodde ju att jag skulle få lugn och ro, ett hem....
Men bakom det trygga skägget lurade ett par förföriskt blickande ögon och raskt neddragna jeans när frun vände ryggen till.
Så var det med den tomten.
Och jag tappade såklart all tillit - men kände mig utvald att vara tomtens lilla fru i stället för den som tydligen inte räckte till. (i mina ögon alltså)
De skildes - inte för att jag fanns i huset utan för att det var på gång ändå - och jag flyttade in i dubbelsängen. Knappt lovlig.

Och nu ser jag den där tomten upphöjd till sanning.
Apoteket tillhandahåller grejjer för småtjejer som ska kåtas upp inför julen.
Jajamensan.
Bara för tomten att ta för sig.

Fy fan.

2 kommentarer:

Kraka sa...

Måste försöka hitta en sådan där tomte och kolla om jag möjligen ska reta upp mig ordentligt och anmäla till vem det nu är. Har glömt vem man anmäler oetisk reklam till, men det kan jag ta reda på.

Kjell sa...

Förstår dina argument till fullo och tycker du har all rätt i världen på din sida!!!