onsdag 15 juli 2009

analen

Det är de där drömmarna.
När snuten tränger in i analen utan förvarning. Han kom för att han måste. Inte för spaning och inte för att hämta mig till förvar. Bara för att han måste. Det var så han sa.
Och i drömmen ringer han på dörren och har en flaska rödtjut i handen. Det hade han aldrig i verkligheten. Då kom han bara in och sa att han måste. Och vi drack en kopp java och rökte en cigg och sedan tog han mig på brösten och det vanliga sexet.
Men den gång jag drömmer om och om igen hade han uniformen och tjänstevapnet och trängde in i analen.
Jag gjorde inte såna jobb. Det var våldtäkt.
Men hur polisanmäler man en snut som vet vem man är och kan ordna gratis boende bakom låsta dörrar i ett antal år framåt?
Så visst, jag gjorde såna jobb åt honom. Utan tjänstevapen och uniform.
Men drömmen lämnar mig inte och det gör lika ont varje gång.
Mest i själen men- nej såna jobb gör jag inte, inte gratis och inte mot betalning.
Eller för att slippa sitta inne.

Inga kommentarer: